Wallpaper

Threads

کاشی

چهارشنبه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۷، ۰۹:۱۴ ب.ظ

Art

Other

Wallpaper

نظرات (۵)

  • دخـترکــِ بی نام :))
  • این کاشی ها رو خیلی دوس دارم:))
    پاسخ:
    بله خیلی خوشگله میتونید تصویر زمینه گوشی یا کامپیوترتون کنین. البته من چند تا ازش چاپ کردم و به دوستام دادم
  • دخـترکــِ بی نام :))
  • ممنون ک گفتید دان کردم بذارم:)
    پاسخ:
    خواهش دوست عزیز اتفاقا یه چاپ شدش جلو چشممه چسبوندمش به دیوار بی نظمیش رو دوس دارم
    چه خاص
  • بانوی شرقی
  • جریان عکس ها چیه؟🤔
    پاسخ:
    سلام منظورتون این مورد هستش
  • [🌸 بےپــناه 🌸]
  • سلام متقایل!
    کلا عکسها جریانش چیه 
    خودتون گرفتین؟
    یا صرفا عکس های معمولی پست شده اند؟
    پاسخ:
    یسریش رو خودم گرفتم و بیشترش رو دانلود کردم

    عکاسی رو دوست دارم.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">